torstai 14. elokuuta 2014

You have reached your destination

Susanna, USA

Täällä sitä sitten vihdoin ollaan! Austinin paahteesta kaikille terkkuja. Tää on nyt mun ensimmäinen kokonainen päivä täällä ilman matkustamista. Mun host-sisarukset on vielä Saksassa lomalla ja host-vanhemmat töissä, joten olen nyt ihan itsekseen renoutunut kotona. Tuntuu oudolta kutsua paikkaa jossa on ollut vasta 25 tuntia kodiksi, mutta siltä se tuntuu.



Kaikki täälläpäin maailmaa ovat niin mukavia ja ihania! Jopa minulle tuntemattomat ovat toivottaneet onnea vaihtariseikkailuun. Naapuritkin kävivät liiduilla kirjottamaan talon eteen Welcome to America Susanna! Hostit ovat ihan mahtavia ja oon tosi kiitollinen ja onnellinen, että sain juuri tämän perheen. He ostivat mulle ilmapalloja lentokentälle ja antoivat lahjaksi vielä kaulakorun, jossa on Texasin osavaltio ja hauskan paidan. Perheeseen kuuluu isä Bryan, äiti Pamela, sisko Audrey, veli Alex ja kaksi koiraa Ziggy ja Murfy. On sellainen tunne, etten voisi parempaa host-perhettä pyytääkkään.



Koulu mulla alkaa vasta 25.8 mutta mennään Audreyn ja Alexin kanssa valitsee mulle ens tiistaina kurssit. Koulussa on n. 3000 oppilasta, joka on Herykkiin verrattuna aivan valtava määrä. Pelottaa vähä kauanko menee siihen, että osaan itse suunnistaa koulussa...haha. Koulussa en ole vielä käynyt mutta Audrey lupautui antamaan mulle kierroksen koulusta kun mennään valitsee kurssit.



Ziggy vasemmalla ja Murfy oikealla


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti