maanantai 6. syyskuuta 2010

Syntymäpäiväjuhlallisuuksia Brasiliassa

Mun piti alottaa uuden, ihan erillisen blogin kirjottamista.. mut what ever, jatkan tasta :) Kirjottelen tanne mita mulle kuuluu, mita oon tehny, fiiliksia, kuvia, kaikkee! Nyt oon taalla siis kolmatta viikkoo. Korva alkaa jo tottua kieleen ja oma kieli alkaa tottua puhumiseen pikkuhiljaa.. Kyl se tasta!

Brasilialaiset ihmiset on ensinnakin ihan mahtavia :) Kaikki on niin ystavallisia, avoimia ja lampimia. Heti sain kavereita jotka jaksaa olla mun kans ja jaksaa olla karsivallisia mun kanssa ja opettaa ja kertoo mulle uusia juttuja :) Ilma on kuuma ja aurinkoinen, ekat juhlat koettu ja voin kertoo et oli aivan mahtavaa! Taalla siis 15-vuotissynttarit on tosi suosittuja, niista jarjestetaan tosi isot ja niihin panostetaan kutsukorteista lahtien todella paljon! Tassa muutama kuva lauantain yhden Amandan 15-vuotisjuhlista :)


Nyt ainoo asia mika arsyttaa on se, etta joudun oleen nyt mun host-perheen kotikoneella, koska mun oma kone ei suostu yhdistyyn naiden nettiin.. Toivottavasti saadaan se viela toimiin, olis helpompi tatakin sit paivitella :) yritan ainaki kerran viikossa kirjotella tanne kuulumisia.

Nyt meen ekaa kertaa taalla lenkille, luultavasti vaan kavelylenkille etten jaa auton alle.. Naa ajaa meinaan ihan hullusti ja tamperelaiset autoilijatkin on niiin ystavallisia naihin verrattuna. Naa ei anna jalankulkijan ylittaa tieta vaikka kavelis keskella suojatieta..

Ines lähti vaihto-oppilaaksi Brasiliaan elokuussa 2010. Hänen oma bloginsa löytyy oikean palkin blogivalikosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti